Less than 2 weeks.. - Reisverslag uit Nottingham, Verenigd Koninkrijk van Michelle Souljé - WaarBenJij.nu Less than 2 weeks.. - Reisverslag uit Nottingham, Verenigd Koninkrijk van Michelle Souljé - WaarBenJij.nu

Less than 2 weeks..

Door: Mijzelf

Blijf op de hoogte en volg Michelle

26 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Nottingham

Hello Folks,

Nog minder dan een week en dan ga ik weer richting Nederland!
Ik kom zaterdag 8 december ergens in de avond terug..

Ergens heb ik wel weer zin om lekker in mn eigen bedje te liggen, en ome mn familie en vrienden weer te zien :) maar ik word er zo verdrietig van als ik denk dat ik hier weg moet! Ik ben altijd een beetje van slag als ik ergens weg moet, ook al is het van vakantie haha :P Ik voel me helemaal op mn plek hier en dan moet ik weer weg! Het op mezelf wonen en zelf je dingen regelen bevalt me ook goed!

Naja anyway kom ik hier zeker nog wel terug :D

Deze week is het nog even druk met de laatste Nederlandse lessen geven en mijn assessmentdossier afmaken voor vrijdag... waaaant, vrijdag tot zaterdag ga ik naar Derby met Jamie, we hebben een hotelletje, cadeautje omdat ik bijna weg ga haha. Wel heel lief.
En dan heb ik zaterdag kerstdiner hier in Cleaveshall met bijna alle bewoners, ik ben van de kookploeg (dat wordt wat).. En dan ook nog "secret santa", een cadeautje en gedichtje, we hebben lootjes getrokken! Dus veel leuke dingen in het verschiet :)

Volgende week maandag komen Cor (begeleider van hier) en Ton (begeleider uit NL) kijken naar een Engelse les van mij en praten met mijn mentor. Dat is zeg maar het eindgesprek en beoordeling over hoe ik het heb gedaan, dus best spannend allemaal!!

Vorige week is alleen Cor nog op bezoek geweest om een les te observeren van me en hij was onder de indruk van mijn Engels! Nou dat is toch wel fijn om te horen, zit ik hier niet voor niets haha :P

Het is hier trouwens echt heel gezellig met de kerstmarkt en allemaal lichtjes in de stad, in het weekend was het ook echt super super druk gewoon! Iedereen doet nu al kerstinkopen, echt van de gekke hier!
Ik heb een heel leuk kerstjurkje gekocht, omdat ik het verdient heb hahaha! En omdat hij gewoon heel goed zat.. voor het kerstdiner en voor thuis :) Zie foto!

Ik mis Sinterklaas niet zo erg eigenlijk, maar dat is ook omdat het hier totaal niet in beeld is.. Gelukkig vieren we thuis nog gezellig kerstmis met de familie ipv. Sinterklaas!

Heel gek, maar ik zie jullie allemaal snel weer !!!

Kusjes en liefs,


Mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Nottingham

Minor Early English @ Nottingham

3 maanden naar Engeland --> Nottingham!

Recente Reisverslagen:

26 November 2012

Less than 2 weeks..

13 November 2012

Familie weekend

02 November 2012

Happy halloween!

20 Oktober 2012

HALF TERM !

01 Oktober 2012

Monday, a new week
Michelle

Hi people! Ik studeer aan de PABO te Dordrecht. Voor mijn studie reis ik naar Engeland (Nottingham) om hier te werken aan de minor Early English. Ik verblijf hier 3 maanden! Op deze site laat ik weten hoe het met mij gaat en wat ik allemaal in Nottingham beleef. Lots of love, ♥ Michelle.

Actief sinds 16 Aug. 2012
Verslag gelezen: 1997
Totaal aantal bezoekers 6243

Voorgaande reizen:

07 September 2012 - 09 December 2012

Minor Early English @ Nottingham

Landen bezocht: