Happy halloween! - Reisverslag uit Nottingham, Verenigd Koninkrijk van Michelle Souljé - WaarBenJij.nu Happy halloween! - Reisverslag uit Nottingham, Verenigd Koninkrijk van Michelle Souljé - WaarBenJij.nu

Happy halloween!

Door: Mijzelf

Blijf op de hoogte en volg Michelle

02 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Nottingham

Hellooooo folks!

Here I am again! Het is net half term geweest.. ben lekker een week vrij geweest. Halloween gevierd, nog een keer naar Wollaton parc geweest, wezen shoppen in Meadow hall met Jaam (mega winkelcentrum!!!), uiteten geweest, geschaatst, bios (sinister & paranormal activity) en vooral gerelaxed en genoten van mn uitslaapuurtjes haha. En ik ben actief aan het joggen deze weken, moet toch een beetje blijven bewegen anders kan ik mn energie niet kwijt :P

Ik moest deze week weer aan den arbeit, valt altijd weer tegen! Heb wel aan mijn onderzoek gewerkt laatste dagen, ik word gek van mezelf, ik zit nu op het punt dat ik vindingsproblemen heb met Nederlandse woorden en met Engelse woorden! We hadden het er al met de meiden over, eigenlijk zitten we hier gewoon te kort om de taal echt helemaal goed te beheersen :P, dus misschien blijf ik nog een paar maanden (grapje)! Gisteren hadden we nog een bijeenkomst met onze mentor Cor, zo'n lieve man is het ook, hij had een hele doos chocolaatjes voor ons meegenomen!

Want over 5 weken ben ik gewoon al weer op weg naar huis! Ooh het gaat echt heel snel, ik moet er nog niet aan denken! Heb het echt leuk hier.. maar ik heb wel heel erg zin in volgend weekend om mn familie eindelijk te zien!!! Nu ik weet dat ze komen wil ik het liefst dat ze er nu al zijn haha.

Afgelopen weekend hebben we hier Halloween gevierd.(zie foto's) Het was echt heel gaaf, ze doen hier ook veel meer aan Halloween. We hadden een party hier in Cleaveshall met iedereen en daarna zijn we de stad in gegaan. Het was echt grappig, iedereen was verkleed, we hadden enge hapjes en muziek en we hadden een 'costume contest' --> de bloederige evil doctor Matthias had gewonnen!
Ook op de echte Halloweendatum zijn er veel stagekinderen rond geweest voor trick or treat!

Op stage zijn ze nu helemaal bezig met de fifth of november.. of terwijl Guy Fawkes night! Soort bevrijdingsdag hier. Er zijn dan overal displays met vuurwerk en bonfires her en der! Dus daar ga ik wel heen as. maandagavond! De kinderen maken op school ook allemaal vuurwerkpijlen en vullen die met snoep en brengen die naar school en die kunnen ze dan kopen van elkaar voor 1 pond! Soort surprise idee eigenlijk! Ik kreeg meteen weer Sinterklaasdrang haha,aaaah ik mis de PEPERNOTEN !!!!

We hebben trouwens binnenkort een Wii- avond bij een collega haha, het team is wel superleuk op stage!

Het begint hier ook koud te worden joh! Zeker 's ochtends op weg naar stage! Vorig weekend schijnt het gesneeuwd te hebben 's nachts, maar dat heb ik niet doorgehad met stappen :P Het is tijd dat mn winterjas arriveert! Ze zijn hier overal ook al bezig met kerst, de winkels hangen er vol mee! De kerstmarkt komt als het goed is ook snel, ik hoop voor volgend weekend. We willen voordat we weggaan nog een soort kerstdiner organiseren met iedereen uit het huis :)

We zijn met een paar uit het huis hier ook wezen schaatsen vorig weekend, dat was lache joh :P De Nederlanders zijn natuurlijk geboren schaatsers hahah ja dat was leuk.

Nou ik ga er weer vandoor, vanavond ga ik lekker een filmpje kijken en morgen gaan we weer stappen: karaoke en de gaybar? Want we hebben hier een Schotse gay zitten in het huis en die zegt dat we een keer daar geweest moeten zijn omdat de sfeer zo leuk is, dus we gaan het zien hahah!

Liefs !!! xxx

  • 03 November 2012 - 10:59

    Oma Wil:

    Hallo Michelle, heerlijk om weer wat van je te horen.
    Zo te zien heb je het goed naar je zin,leuke foto's.
    Maar doe wel een beetje voorzichtig daar hoor.
    Ook de groeten van opa hoor.
    En geniet volgende week maar van het familie weekend.



  • 03 November 2012 - 15:21

    Michelle Souljé:

    Hai oma!
    Ik doe voorzichtig hoor ;) Bedankt voor je berichtje, wat leuk!!
    Groetjes terug, ook aan opa!

    Liefs

  • 04 November 2012 - 10:22

    Gerardus:

    Hallo Chelly, ziet er gezellig uit. Zo te zien lukt het prima om het nuttige met het aangename te verenigen. Geniet ervan en tot volgend weekend! Pa.

  • 04 November 2012 - 15:38

    Michelle Souljé:

    Hey pa! Inderdaad tot volgend weekend ;) Zullen we snel even skypen weer?
    xxx

  • 04 November 2012 - 15:38

    Michelle Souljé:

    Hey pa! Inderdaad tot volgend weekend ;) Zullen we snel even skypen weer?
    xxx

  • 04 November 2012 - 15:38

    Michelle Souljé:

    Hey pa! Inderdaad tot volgend weekend ;) Zullen we snel even skypen weer?
    xxx

  • 04 November 2012 - 15:38

    Michelle Souljé:

    Hey pa! Inderdaad tot volgend weekend ;) Zullen we snel even skypen weer?
    xxx

  • 04 November 2012 - 15:38

    Michelle Souljé:

    Hey pa! Inderdaad tot volgend weekend ;) Zullen we snel even skypen weer?
    xxx

  • 04 November 2012 - 15:38

    Michelle Souljé:

    Hey pa! Inderdaad tot volgend weekend ;) Zullen we snel even skypen weer?
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Nottingham

Minor Early English @ Nottingham

3 maanden naar Engeland --> Nottingham!

Recente Reisverslagen:

26 November 2012

Less than 2 weeks..

13 November 2012

Familie weekend

02 November 2012

Happy halloween!

20 Oktober 2012

HALF TERM !

01 Oktober 2012

Monday, a new week
Michelle

Hi people! Ik studeer aan de PABO te Dordrecht. Voor mijn studie reis ik naar Engeland (Nottingham) om hier te werken aan de minor Early English. Ik verblijf hier 3 maanden! Op deze site laat ik weten hoe het met mij gaat en wat ik allemaal in Nottingham beleef. Lots of love, ♥ Michelle.

Actief sinds 16 Aug. 2012
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 6250

Voorgaande reizen:

07 September 2012 - 09 December 2012

Minor Early English @ Nottingham

Landen bezocht: