HALF TERM ! - Reisverslag uit Nottingham, Verenigd Koninkrijk van Michelle Souljé - WaarBenJij.nu HALF TERM ! - Reisverslag uit Nottingham, Verenigd Koninkrijk van Michelle Souljé - WaarBenJij.nu

HALF TERM !

Door: Mijzelf

Blijf op de hoogte en volg Michelle

20 Oktober 2012 | Verenigd Koninkrijk, Nottingham

Well hello there again!

Ik wilde al eerder deze week wat schijven, maar ik had het zo druk deze week! Het was namelijk de laatste week voor de herfstvakantie (half term).
Kristel en ik hebben nog Nederlandse lessen gegeven, Cor is wezen kijken bij onze lessen en we hebben hard aan ons display gewerkt! Daarnaast heb ik ook al dingen moeten inleveren voor mijn onderzoek.. contact gehad met speciale school om te vragen of ik daar een paar dagen kan komen kijken, intro geschreven, literatuur verwerkt en een goede planning gemaakt voor de tweede GO or NO GO! Dus ik had aardig wat te doen zeg maar haha!

Mijn onderzoeksvraag luidt als volgt:
How does the English school system takes care of children with special educational needs?

Met als sub kopjes:
- Special schools in England and The Netherlands.
- Professionals inside school (England and The Netherlands).
- The government and special educational needs in England and The Netherlands.
- Methods for educational special need children in school.

Maar, na zo'n drukke week heb ik toch echt VAKANTIEEEEE !!!
Een week lang, man wat ben ik daar aan toe! Er zijn al een aantal lovers gearriveerd van de meiden hier dus dat is wel gezellig! We gaan verder lekker rustig aan doen, verder werken aan mn onderzoek en leuke dingen doen natuurlijk! Ik moet zeggen, de tijd gaat echt snel, ben al bijna op de helft! Aan de ene kant vind ik dat fijn, want ik heb het naar mn zin hier en daarom gaat de tijd zo snel, maar aan de andere kant wil ik eigenlijk niet weten nog wanneer ik naar huis moet omdat ik het naar mn zin heb hier hahah! What a situation!

Anyways, vorige week ben ik nog naar het bierfestival geweest hier. Dat was wel heel leuk! Ik ben alleen geen bierfan, dus ik ben maar aan de cider gegaan. Peer cider genaamd Perry. Dat was lekker, maar enorm sterk (7,6 procent)! Er was ook nog live muziek, dus de sfeer was goed :)
Verder ben ik afgelopen weken ook nog naar Goosefair geweest (die enorme kermis hier) en dat was wel heel cool! Kristel heeft nog een reuzeknuffel gewonnen hahah was echt lachen!

Vandaag ga ik met de meiden en een aantal jongens hier kijken of we een Halloween outfit kunnen scoren! We vieren volgende week vrijdag Halloween hier in Cleaveshall met zn allen, we hebben een waar costumecontest, scary candy, bloody punch etc. en onze warden is de jury! Halloween is hier echt helemaal hot, overal kun je verkleedkleren kopen, super leuk. Het wordt het hele weekend gevierd, dus vrijdag en zaterdag zijn we de klos haha :P Ik ga denk ik als zwarte kat of catwomen, iets in die richting! Heb ik meteen wat voor carnaval terug in NL ;)

5 november heb je hier bonfire night: http://en.wikipedia.org/wiki/Guy_Fawkes_Night
Dus dat is ook wel cool... en het weekend daarna komen mijn ouders langs (7-10 november)! Ik ga vandaag even bij Jamie Oliver reserveren om te gaan eten dat weekend, ik kan niet wachten om ze weer te zien!!

Ik heb hier trouwens ook een jongen leren kennen... Jamie genaamd. En we zien elkaar best vaak eigenlijk haha. Nou is het nog niet helemaal serious business, maar we gaan deze week ook nog gezellig winkelen ergens in een huge winkelcentrum en lekker uit eten, naar de bios enzo! Het is wel heel gezellig samen :)

Zo, dat was het weer even voor nu... ik ga mn was draaien en daarna ontbijten!

Ik houd jullie op de hoogte van alles!

Ik wens iedereen een fijne vakantie (voor degene die herfstvakantie hebben) en tot spreeks !!!

Liefs x


  • 20 Oktober 2012 - 12:50

    Nikkie:

    Hee Michelle!

    Super leuk om te lezen dat je t zo naar je zin hebt! Als ik t allemaal zo lees heb ik misschien wel een beetje spijt dat ik ook niet voor dezelfde minor heb gekozen! Van Mandy heb je al gehoord hoe t hier allemaal is... De minor valt erg tegen, heel veel werk en slechte veel te lange hoorcollges!
    Echt leuk dat je ouders langs komen en lekker dat je nu ook een weekje vakantie hebt!
    Ben heel erg benieuwd naar je lover! Jamie! Misschien een idee om foto's te maken;) heel veel plezier op je dates! En nog een super fijne vakantie!
    Ik vind het echt heel leuk om je blogs te lezen en ben alweer benieuwd wat er in je volgende staat!

    Veel liefs,
    Nikkie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Nottingham

Minor Early English @ Nottingham

3 maanden naar Engeland --> Nottingham!

Recente Reisverslagen:

26 November 2012

Less than 2 weeks..

13 November 2012

Familie weekend

02 November 2012

Happy halloween!

20 Oktober 2012

HALF TERM !

01 Oktober 2012

Monday, a new week
Michelle

Hi people! Ik studeer aan de PABO te Dordrecht. Voor mijn studie reis ik naar Engeland (Nottingham) om hier te werken aan de minor Early English. Ik verblijf hier 3 maanden! Op deze site laat ik weten hoe het met mij gaat en wat ik allemaal in Nottingham beleef. Lots of love, ♥ Michelle.

Actief sinds 16 Aug. 2012
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 6247

Voorgaande reizen:

07 September 2012 - 09 December 2012

Minor Early English @ Nottingham

Landen bezocht: